Jak kupić suszarkę ?

1 Jak złożyć zamówienie?

1 Formy płatności

1 Dostawa

1 Gwarancja i serwis




Jak złożyć zamówienie?


Jeżeli podjąłeś już decyzję o zakupie młynka i chcesz złożyć zamówienie możesz to zrobić: na naszej stronie, emailowo, telefonicznie lub w siedzibie naszej firmy.
  • Przez naszą stronę www.suszarkidoowocow.plkosz – wejdź na zakładkę wybranego produktu; kliknij „Kupuję”; wyświetli się zawartość Twojego koszyka zakupowego (możesz dodać do niego kolejny przedmiot) jeżeli chcesz sfinalizować zakup kliknij dalej; wyświetli się formularz zamówienia, w którym wpisz dane do faktury i wysyłki, swój email (dostaniesz na niego potwierdzenie złożenia zamówienia i powiadomienie o wysłaniu towaru) oraz numer telefonu (potrzebny do kontaktu kurierowi dostarczającego paczkę). Wybierz sposób płatności (przelewem lub gotówką do rąk kuriera). Jeżeli masz jakieś uwagi lub specjalne wytyczne co do zamówienia, wpisz je w polu „Ewentualne uwagi”. Po wypełnieniu formularza kliknij dalej. Powinna wyświetlić się strona z informacją, że zamówienie zostało złożone a na Twoją skrzynkę email powinno przyjść potwierdzenie złożenia zamówienia.
    Jeżeli w zamówieniu wybrałeś formę płatności „za pobraniem-gotówką do rąk kuriera” wystarczy czekać na paczkę. Natomiast w przypadku gdy wybrałeś płatność przelewem – zrób przelew na kwotę odpowiadającą łącznej wartości zamówienia na konto naszej firmy tj.:
    mBank nr rachunku 64 1140 2004 0000 3902 5903 1353 Natulux Sławomir Słowiński ul. Wersalska 47/75, 91-203 Łódź
    Zamówienie zrealizujemy niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty. Jeżeli chcesz przyspieszyć realizację Twojego zamówienia możesz nam przesłać bankowe potwierdzenie przelewu – emailem lub faxem.
  • emailowoemail – wystarczy, że wyślesz do nas email pod adres pl@eujuicers.com, w którym podasz – jaki/e produkt/y zamawiasz, jaką wybierasz formę płatności oraz dane do faktury i adres wysyłki wraz z numerem telefonu (potrzebny do kontaktu kurierowi dostarczającego paczkę) i ewentualnymi uwagami/informacjami dodatkowymi. Następnie powinieneś otrzymać od nas email, w którym poinformujemy Cię o przyjęciu Twojego zamówienia i terminie realizacji. Jeżeli w zamówieniu wybrałeś formę płatności „za pobraniem-gotówką do rąk kuriera” wystarczy czekać na paczkę. Natomiast w przypadku gdy wybrałeś płatność przelewem – zrób przelew na kwotę odpowiadającą łącznej wartości zamówienia na konto naszej firmy, które podajemy powyżej (numer konta otrzymasz także w emailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia). Zamówienie zrealizujemy niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty. Jeżeli chcesz przyspieszyć realizację Twojego zamówienia możesz nam przesłać bankowe potwierdzenie przelewu – emailem lub faxem.
  • telefoniczniephone zadzwoń do nas pod numer 42 279 40 24 lub 502 364 923 (w godzinach od 8-19) i złóż zamówienie u naszego konsultanta podając mu: nazwę produktu, który zamawiasz; preferowaną formę płatności oraz dane do faktury i adres, pod który mamy wysłać paczkę. Prosimy także o podanie numeru telefonu kontaktowego dla kuriera dostarczającego przesyłkę i ewentualnych uwag co do zamówienia. Konsultant potwierdzi przyjęcie i koszt zamówienia oraz poinformuje o terminie jego realizacji. Analogicznie..Jeżeli wybrałeś formę płatności „za pobraniem-gotówką do rąk kuriera” wystarczy czekać na paczkę. gdy wybrałeś płatność przelewem – zrób przelew na kwotę odpowiadającą łącznej wartości zamówienia na konto naszej firmy, które podajemy powyżej (lub w dziale „O nas”). Zamówienie zrealizujemy niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty. Jeżeli chcesz przyspieszyć realizację Twojego zamówienia możesz nam przesłać bankowe potwierdzenie przelewu – emailem lub faxem. ludek
  • osobiście w siedzibie naszej firmy – zakupu możesz również dokonać przychodząc osobiście do naszego biura handlowego w Łodzi ul. Wersalska 47/75 (tutaj znajdziesz mapkę i wskazówki dojazdu).
    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 – 16.00 (konsultacje telefoniczne do godz. 18) 


do góry


money

Jak można zapłacić za zakupione urządzenie?


Udostępniamy cztery formy płatności za zamówiony towar:  gotówką do rąk kuriera, przedpłatą, poprzez kredyt, kartą płatniczą lub gotówką w naszym biurze.
  • gotówką do rąk kuriera tj. za pobraniem w momencie odbioru paczki.
  • przedpłata na konto naszej firmy:

    logo-mbank1mBank nr konta: 64 1140 2004 0000 3902 5903 1353
    Natulux Sławomir Słowiński ul.Wersalska 47/75, 91-203 Łódź.

    Wypełniając polecenie przelewu, prosimy podać numer zamówienia lub dane osoby zamawiającej i nazwę zamawianego urządzenia.
  • poprzez kredyt za pośrednictwem banku Santander – poniżej zamieszczamy kalkulator rat (pozwala obliczyć wysokość miesięcznych rat) oraz szczegółowe informacje o procedurze zakupu na raty:

    Oblicz ratę Santander

    Jak kupić na raty Santander

  • poprzez kredyt za pośrednictwem banku BNP Paribas – poniżej zamieszczamy kalkulator rat (pozwala obliczyć wysokość miesięcznych rat) oraz szczegółowe informacje o procedurze zakupu na raty:

    Oblicz ratę BNP Paribas

    Jak kupić na raty BNP Paribas

  • kartą płatniczą (posiadamy terminal) lub gotówką na miejscu w naszym biurze handlowym w Łodzi ul. Wersalska 47/75
 Do każdej transakcji standardowo wystawiamy fakturę VAT.



delivery

Dostawa zakupionego urządzenia


Zamówione urządzenia wysyłamy na dowolny adres na terytorium Polski w ciągu 1-2 dni roboczych od przesłania Klientowi potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

Wszystkie zamówienia (z formą płatności za pobraniem) złożone danego dnia roboczego do godz. 15.00 wysyłane są jeszcze tego samego dnia, a dostawa następuje na drugi dzień roboczy. W przypadku formy płatności przelewem – abyśmy mogli dokonać wysyłki jeszcze w tym samym dniu, do godz. 15.00 musimy otrzymać wpłatę lub bankowe potwierdzenie przelewu. Zamówienia złożone po godz. 15.00 lub za które należność wpłynęła po tej godzinie wysyłane są następnego dnia roboczego.

Paczki dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, znanej z wysokiej jakości swoich usług.
ups


Przesyłka jest ubezpieczona. W przypadku zamówionych produktów, których łączna wartość przekracza wartość 300zł, koszty dostawy i ubezpieczenia paczki pokrywane są przez nas.

Klient ma również możliwość osobistego odbioru zakupionego urządzenia w siedzibie naszej firmy w Łodzi ul. Wersalska 47/75 (tutaj znajdziesz mapkę i wskazówki dojazdu). Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 – 16.00 (konsultacje telefoniczne do godz. 18).

W przypadku, gdy towar jest aktualnie wysprzedany termin dostawy może się wydłużyć, o czym klient zostanie niezwłocznie powiadomiony i będzie miał prawo do zrezygnowania z zakupu w dowolnej chwili.

do góry


Warunki dostawy zakupionego urządzenia

Odbierając towar Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia, czy paczka nie posiada zewnętrznych uszkodzeń powstałych podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej „Protokołu Reklamacji".

Kupujący potwierdza pisemnym pokwitowaniem odbiór przesyłki od firmy kurierskiej . Z chwilą złożenia pokwitowania na Kupującego przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z jego posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

Jeżeli kurier nie zastanie Kupującego pod adresem dostawy, awizuje przesyłkę. Ponowna próba dostawy towaru nastąpi w ciągu następnych 48 godzin od daty wystawienia awizo.

Jeżeli kurier nie zastanie Kupującego pod adresem dostawy ponownie, awizuje przesyłkę po raz drugi. Na drugim awizo wskazuje miejsce, gdzie Kupujący może odebrać przesyłkę. Przesyłkę należy odebrać w terminie do 4 dni od daty wystawienia awizo. Po 4 dniach następuje anulowanie zamówienia, a kosztami zwrotu produktu obciążony zostaje Kupujący.

Za wszelkie braki jakościowe lub ilościowe towaru powstałe w czasie transportu kurierskiego odpowiada firma kurierska.



gwar

Gwarancja i serwis


Zapewniamy pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Posiadamy na stanie wszystkie niezbędne części zamienne.

Wszystkie sprzedawane przez nas towary objęte są gwarancją, której okres podany jest na stronie opisującej produkt. Szczegółowe warunki gwarancji podane są poniżej oraz zamieszczone w karcie gwarancyjnej, którą otrzymuje Klient wraz z zakupionym urządzeniem.

Gwarancja udzielana jest na podstawie w/w karty gwarancyjnej wystawianej do każdego urządzenia.

Reklamacje należy zgłaszać do siedziby firmy. Odsyłając uszkodzone urządzenie bądź jego część należy dołączyć kopię faktury, oryginał karty gwarancyjnej oraz opis uszkodzenia.

W zależności od rodzaju usterki dokonamy w ciągu 14 dni naprawy urządzenia lub wymiany na nowe.

Warunki gwarancji

  1. Sprzedawca udziela gwarancji na wszystkie części urządzenia na okres podany w karcie gwarancyjnej i specyfikacji produktu, począwszy od daty jego sprzedaży Klientowi. Silnik elektryczny wraz z jego częściami składowymi objęty jest okresem gwarancji o długości podanej w karcie gwarancyjnej i specyfikacji produktu. Gwarancja nie obejmuje uszczelek silikonowych, gumowych i podobnych oraz naczyń i pojemników znajdujących się w zestawie.
  2. Roszczenie o usuniecie wady urządzenia w okresie gwarancyjnym należy zgłosić do Sprzedawcy na piśmie na adres podany wyżej.
  3. O ile nie zachodzą okoliczności wymienione w pkt. 6 i 7 Sprzedawca w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia roszczenia dokona naprawy lub wymiany urządzenia na nowe, w zależności od rodzaju wady lub uszkodzenia. 
  4. Aby skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji Klient powinien razem z urządzeniem dostarczyć do Sprzedawcy kopie dowodu zakupu – fakturę lub paragon fiskalny oraz oryginał Karty Gwarancyjnej. 
  5. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres od zgłoszenia reklamacji do wydania naprawionego urządzenia Klientowi.
  6. Gwarancja nie są objęte uszkodzenie powstałe w wyniku:
      • upadku urządzenia lub uderzenia innym przedmiotem;
      • niewłaściwego użytkowania, niezgodnego z zasadami podanymi w instrukcji obsługi;
      • braku należytej dbałości o urządzenie, w tym systematycznego, dokładnego mycia i czyszczenia;
      • użycia niewłaściwych środków czyszczących (np. detergentów, wybielaczy, środków szorujących), nieodpowiednich dla części wykonanych z tworzyw sztucznych;
      • podłączenia urządzenia do sieci o napięciu niezgodnym z podanym na tabliczce znamionowej;
      • nagłych zdarzeń losowych (pożar, powódź, itp.);
      • używania urządzenia do celów komercyjnych o ile urządzenie przeznaczone jest wyłącznie do eksploatacji w warunkach indywidualnego gospodarstwa domowego;
      • używania urządzenia do celów niezgodnych z przeznaczeniem;
      • napraw i modyfikacji dokonanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby; 
  7. Gwarancją nie są objęte zmiany barwy, zmatowienia, przebarwienia itp., a także rysy, otarcia lub mikropęknięcia na obudowie i częściach roboczych. 
  8. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zmniejsza uprawnień Klienta, wynikających z niezgodności produktu z umową. 
  9. Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczpospolitej Polskiej. 10. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami gwarancji mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawy z dnia 27 lipca 2002r o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.

do góry

Opieka pogwarancyjna

  1. Sprzedawca zapewnia możliwość naprawy zakupionych u niego urządzeń także po upływie okresu gwarancyjnego. 
  2. Usługa naprawy w okresie pogwarancyjnym jest odpłatna a koszt dostawy do i od serwisu Sprzedawcy pokrywa Kupujący.
  3. Sprzedawca posiada w sprzedaży zestaw głównych części zamiennych i podzespołów, które mogą posłużyć Kupującemu do samodzielnej naprawy / wymiany elementów, które uległy uszkodzeniu lub zużyciu w okresie pogwarancyjnym. 
  4. Sprzedawca nie gwarantuje zakupu części, które nie są dostępne u producenta urządzenia.
Koszyk
Twój koszyk jest pusty.

Suszarki do żywności Excalibur i Sedona

W miarę zwiększenia się świadomości zdrowego stylu życia i odżywiania coraz więcej osób zaczyna odchodzić od produktów przemysłowo przetworzonych i zastępować je produktami organicznymi.

Suszenie jest jednym z najlepszych i całkowicie naturalnym sposobem utrwalania żywności przy zachowaniu większości cennych składników odżywczych zawartych na przykład w owocach i warzywach. Podczas suszenia żywność nie zostaje poddana działaniu tak wysokiej temperatury jak podczas gotowania, nie nasiąka tłuszczem jak przy smażeniu, czy w nie traci tyle cennych składników co w czasie stosowania innych metod przyrządzania potraw i przetworów. Dzięki temu produkty suszone są bardzo zdrowe, odżywcze i dietetyczne, a jednocześnie nie zawierają konserwantów i środków chemicznych.

Excalibur i Sedona to dwie przodujące marki suszarek do żywności. Zaprojektowane zostały ze szczególnym uwzględnieniem oczekiwań osób odżywiających się naturalnymi, nieprzetworzonymi produktami oraz tych wszystkich, którzy po prostu stawiają na żywność najwyższej jakości.

Excalibur i Sedona to od ponad 40lat najczęściej wybierane marki przez wymagających klientów i zwolenników zdrowej, nieprzetworzonej żywności.

To najlepsze suszarki do produktów organicznych. Pozwalają suszyć różnorodne produkty: owoce, warzywa, mięso, ryby, zioła, grzyby i inne surowce spożywcze. Swoją unikalną konstrukcję, pojemnością, wszechstronnością, wydajnością i niezawodnością wyróżniają się zdecydowanie na tle innych marek.






Zapraszamy również na naszą drugą stronę, która prezentuje najlepsze wyciskarki do soków z warzyw, owoców i ziół. Dzięki nim zdrowe odżywianie staje się łatwiejsze i smaczniejsze. Są wszechstronne, wielofunkcyjne, a zarazem bardzo proste w obsłudze i myciu. Wybierz model wyciskarki odpowiedni do swoich potrzeb na www.eujuicers.pl